Naschoolse activiteiten

Voor het aanbod van naschoolse activiteiten werken we samen met buurtcoöperatie de Eester. De Eester verzorgt een breed aanbod aan cursussen voor kinderen uit de buurt, zoals knutselen, koken, yoga, dansen, percussie en ontdekkingstochten in de natuur. Zo kan ieder kind haar of zijn passie ontdekken, nieuwe vaardigheden leren en nieuwe vriendjes maken. De activiteiten vinden plaats in het gebouw van de Piet Hein of in buurtruimte de Eester aan de C. van Eesterenlaan 266 (op loopafstand van de school). Bij de Piet Hein is er een wisselend programma in februari, juni en september in samenwerking met onder andere TextielLab, MaakLab, KickboxLab, FilmLab en NatuurLab.

De lessen kosten 7,50 per les en zijn gratis voor kinderen met een stadspas. Wilt u meer weten over het aanbod en werk bekijken dat de kinderen hebben gemaakt? Neem dan een kijkje op de website van Eester Imps.