Aanmelden

Op dit moment is er ruimte bij ons op school voor alle kinderen die zich aanmelden, zowel voor de kleutergroepen (1/2) als voor andere groepen (zij-instromers).

Wij hopen u met deze website en onze Schoolgids een goed beeld te geven van waar wij voor staan. Een school kiezen is niet eenvoudig. Uw kind is nog jong en misschien is het nog niet helemaal duidelijk wat bij hem of haar past. Wij bieden u daarom graag de gelegenheid om persoonlijk kennis te maken en de sfeer te komen proeven op school.

U bent van harte welkom op een van onze maandelijkse informatie-ochtenden voor ouders van nieuwe leerlingen. Tijdens deze bijeenkomsten informeren wij u over ons onderwijs. U kunt samen met uw kind een kijkje nemen in de klassen en er is uiteraard ook gelegenheid om vragen te stellen.

Kunt u niet aansluiten voor een informatie-ochtend en wilt u onze school toch zelf ervaren, dan kunt u een afspraak maken voor een rondleiding door een van onze kinderen van groep 8. Uiteraard kunt u ook altijd contact met ons opnemen als u vragen heeft.

Aanmelden

Heeft u uw keuze gemaakt voor de Piet Hein? Dan leest u hier hoe de aanmeldingsprocedure verloopt.